Asociatia Madalin Anghelescu anunta infiintarea Consortiului Asociatiilor / Fundatiilor Umanitare pentru Proiectul Imobiliar Madalin

Ne adresam tuturor asociatiilor si fundatiilor umanitare din Romania si din strainatate care doresc sa ni se alature in acest proiect. Dorim sa infiintam impreuna un Consortiu care sa aiba ca obiectiv punerea in opera ( construirea ) si administrarea intregului proiect imobiliar. Consortiul va avea personalitate juridica, un consiliu de administratie, un presedinte, un purtator de cuvant si toate caracteristicile unei entitati care sa reprezinte si sa apere interesele grupului de asociatii inscrise si ale tuturor persoanelor cu dizabilitati.

De ce este nevoie de un Consortiu ?

  1. Pentru o reprezentare corecta a tuturor persoanelor cu dizabilitati in cadrul acestui proiect;
  2. Pentru negocierile intre Consortiu ca proprietar / beneficiar al Proiectului Imobiliar Madalin  si potentialii investitori privati;
  3. Pentru negocierile intre Consortiu ca proprietar / beneficiar al Proiectului Imobiliar Madalin si Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Dizabilitati, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale a Familiei si Persoanelor Varstnice;
  4. Pentru a completa proiectul cu propuneri de spatii si activitati astfel incat sa acoperim toate domeniile de activitate profesionala si de petrecere a timpului  liber ale persoanelor cu dizabilitati;
  5. Pentru asigurarea unei prezente permanente in timpul constructiei. Consortiul va denumi persoane care sa supravegheze lucrarile de constructie pana la darea in folosinta;
  6. Pentru administrarea corecta si eficienta a celor 10.000 000 de euro;
  7. Pentru promovarea si organizarea licitatiilor pe etape de construire. Consortiul se va ocupa de organizarea si selectia firmei de constructii care va efectua punerea in opera a proiectului imobiliar astfel incat sa se obtina cel mai bun constructor la cel mai avantajos pret;
  8. Pentru a se asigura echipa responsabila de achizitia materialelor de constructie si a echipamentelor medicale.
  9. Pentru organizarea evenimentelor de presa care sa anunte public stadiul lucrarilor in santier;
  10. Pentru angajarea unei Case de avocatura care sa ne reprezinte interesele in negocierile cu investitori / sponsori privati si de stat.

Argumentele, avantajele si beneficiile care stau la baza necesitatii infiintarii acestui Consortiu :

  1. Valoarea ridicata a intregului proiect imobiliar – 10.000 000 euro la care se adauga costul aparaturii medicale si al mobilierului;
  2. Dimensiunea intregului proiect imobiliar : 10.275 mp – suprafata construita desfasurata;
  3. Cifra de afaceri si profitul anual generat de acest proiect imobiliar permite asociatiilor inscrise in  Consortiu sa-si asigure capitalul necesar pentru orice program social stabilit in agenda / statutul propriu;
  4. Capitalul necesar pentru construirea proiectului imobiliar  va fi amortizat in aproximativ 10 ani;
  5. In interiorul Centrului medical am prevazut o sala de conferinte cu 400 de locuri si o sala polivalenta pentru evenimente cu o capacitate de 400 de locuri. Cu alte cuvinte in cadrul acestui proiect imobiliar orice asociatie / fundatie umanitara isi poate organiza evenimentele pentru strangere de fonduri, conferinte pe teme medicale sau orice alt eveniment propus;
  6. Pentru asociatiile din provincie avem prevazute spatii de cazare astfel incat sa poata locui pe timpul tratamentului sau participarii la unul din evenimente organizate.

Inscrierile in Consortiu se vor face pana la data de 15 august 2017. Intre 15 august si 30 august se vor face alegerile pentru Consiliul de administratie. La 1 septembrie se va organiza prima conferinta de presa care sa anunte oficial Programul de dezvoltare al Proiectului Imobiliar Madalin.

 Asteptam sa ne scrieti pe adresa de email contact@asociatiamadalinanghelescu.ro

Va multumim anticipat !

Echipa de Management a Proiectului Imobiliar Madalin.